Over mij

Ik ben Tineke Hartman en al in mijn tienerjaren hielp ik mijn vader met het voeren van administraties. Nog voor ik mijn eigen administratiekantoor in 2000 startte, werkte ik in de administratieve branche. Daar voerde ik onder andere de volledige administratie bij een hotel.


In 2000 begon ik met mijn eigen administratiekantoor en het doen van belastingzaken voor mijn klanten. Het viel me al snel op dat belastingzaken vaak (onnodig) ingewikkeld worden gemaakt. Het is voor ons als expert soms al niet te volgen, laat staan voor een leek.

Ervaring leert mij dat door alle regels, toeslagen en uitzonderingen mensen vaak (onterecht) toeslagen mislopen, onjuiste aangiftes indienen en/of aangeslagen worden door de Belastingdienst. Daarom ben ik mij al vrij snel verder gaan verdiepen in belastingzaken. Sinds 2007 mag ik mij gecertificeerd belastingconsulent noemen. Deze certificering houdt in dat ik ben ingeschreven in het register belastingconsulenten van het Register Belastingadviseurs en verplicht ben om jaarlijks mijn kennis op peil te houden.

In alles wat ik doe, ben ik recht door zee. U kunt zelfs zeggen dat ik soms een tikkeltje direct ben! Dit alles omdat ik mijn werk serieus neem en mij bewust ben van de impact van mijn werk op uw leven.

U kunt bij mij terecht voor:
1. uw aangifte inkomstenbelasting;
2. aanvragen / stopzetten van eventuele toeslagen;
3. erfbelasting;
4. schenkbelasting.